Post by campnubcodemand on Mar 6, 2022 19:07:36 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Rise of the Kings ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Rise of the Kings IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats meer primogems ▞▞▞
▞▞▞ Rise of the Kings 2022 version ▞▞▞
Kan het spel niet starten na het updaten van Android 11 Ik zie een fout Kan het uitbreidingsbestand niet downloaden.
Ik mis het echte gevechten en het uploaden van gebouwen te lang en verlies je aandacht wel daar door.
ik heb de apps al bijgewerkt ... en plotseling controleer ik de items in mijn tas en ik heb zoveel geluk, veel van hen zijn verdwenen zoals de scherf van het kasteelthema ... ze verdienen een ster ...
De advertenties die je ziet zijn cool en de game ziet er goed uit in de advertenties, maar de game lijkt in niets op de advertenties.
Ik kan de nieuwe update niet downloaden. Paar uur gewacht, nog steeds niet downloaden. Ik ben dol op dit spel, maar nu ik het niet meer kan spelen, moet ik het verwijderen.
Het is 3 dagen geleden dat ik heb gesproken met een GM genaamd Athena die niets kan doen om iemand te helpen geen geld uit te geven aan dit spel. Ik koop altijd game packs en ik heb nog nooit zo'n probleem gehad om iets gerepareerd te krijgen. Als de zuivering echt was, zou ik zo achter je aan komen. Screenshot na screenshot en GPA-nummers gegeven en ze hebben het lef om me te vertellen dat het probleem niet bestaat. Besteed uw geld en tijd ergens anders aan.
Rise of the Kings Стратегически jdl
leuk spel maar mensen die veel geld erin stoppen die verpesten het voor de mensen die er geen geld instoppen
Ik speel dit spel nu pas een paar maanden. Er zijn meer updates over dit spel dan enig ander spel dat ik heb gespeeld. De storingen zijn onwerkelijk. Als je niet veel geld uitgeeft, kom je eigenlijk nergens. De gebeurtenissen komen niemand ten goede, behalve de spenders. Je voegt koninkrijken samen omdat ze sterven. En het is je eigen schuld dat ze dat zijn. Non-spenders kunnen niet concurreren met spenders. Ze kunnen het spel niet spelen zoals het bedoeld is. Mensen geven je feedback en je negeert ze.
Rise of the Kings Strateginiai pfl
Erg specificaties
Gefeliciteerd, dit is het einde van het spel. L10 en T13 en bijna elke maand nieuwe helden. Het is niet de opkomst van de koning, het is de opkomst van geld uitgegeven door spelers en hebzucht van ROK. Vol met spelers die punten doneren en valsspelers. Vol met "gratis" helden en draken, of het wordt gebruikt, of je moet een auto of huis inruilen om die held en draken te laten groeien! Gefeliciteerd!
Geweldig spel en boeiend. Het probleem is dat het veel tijd en toewijding kost om alleen maar hoger te komen, voordat iemand met meer macht je neerhaalt om opnieuw te beginnen.
Jammer van de reclame
In youtube zijn advertenties mooi, maar in het spel saai sosossssosso saai
De leegte tussen betalende en niet-betalende spelers wordt zo groot dat het spel minder leuk wordt. Beloningen van ontwikkelaars zijn slechts een druppel op een gloeiende plaat vergeleken met wat ze willen voor upgrades 3 jaar ik speel dit en nu verander je de login!!!!!! Ik heb geen toegang tot al mijn accounts. Dit is op zoveel niveaus verkeerd. Als ik geen toegang heb tot mijn rekeningen zal ik juridische stappen ondernemen..
Dit spel NIET wat de beschrijving beweert. Ik beschouw dit als valse reclame. we zouden de geadverteerde inhoud heel snel in de tutorial moeten zien, anders zakt mijn mening over de geloofwaardigheid van Devs naar nul. (voor mij is het NIET oké om een tutorial te gebruiken met een totaal andere setting en inhoud dan wat wordt geadverteerd). 2 sterren gegeven omdat de game naar behoren functioneerde totdat ik de installatie ongedaan maakte.
voorheen was het spel erg leuk voor mij. Nu is het een game die alleen uitgeeft. Elke nieuwe update is nieuw voor geld!!! Ik ben teleurgesteld, spelers die geen geld uitgeven aan verschrikkelijk dure pakketten kunnen anderen alleen maar jaloers aankijken! veel van mijn vrienden verlieten het spel omdat ze niet veel geld wilden uitgeven aan nieuws dat in een duizelingwekkend tempo verschijnt!
Heel leuk spel, en als je in de alliantie een beetje goed zit heb je ook nog leuke contacten.
Rise of the Kings உத்தி nnut
Ik geniet al maanden van de game totdat ik niet meer kan inloggen, ik heb zelfs de game opnieuw geïnstalleerd die zwak was
Tot nu toe is het een goede tijd geweest, maar ze hebben een behoorlijk stomme vergissing gemaakt als een van de percelen buiten het kasteel niet kan worden gebruikt omdat het scherm niet ver genoeg naar beneden scrolt, dus ik kan het niet waterpas stellen, vernietigen of wat dan ook. ...
Ik ben verslaafd aan dit spel. Ik merk dat ik het soms zelfs terwijl ik aan het werk ben, aan het spelen ben. Houd van de beginverhaallijn terwijl je kasteelniveau groeit. Wou dat er meer was. Geweldig spel.
Het is geweldig om 2 jaar te spelen. Ik hou van de graphics en het spel. Vertaling is goed en niet vervelend met wat gecensureerd is. Je kunt je zeker niet vervelen als je dit speelt.
Speel al sinds de eerste week dat Rok werd gelanceerd, geweldige game, ik zou graag een geweldige suggestie van mezelf willen doen en 90% van de spelers waarmee ik praat in de 3 koninkrijken waar ik in zit, alsjeblieft alsjeblieft Rok-makers, repareer het waar we kunnen ruil (3) 8-uurs schilden in voor (1) 24-uurs schild & (3) 24-uurs schilden voor een 3-daags schild AUB VEEL VAN ONS HEBBEN WEG OVER (100) 8-uurs schilden & 24-uurs schilden opgebouwd & veel van ons kan niet elke 8 uur inloggen vanwege onze 10 & 12 werkploegen Help ons alstublieft loyale spelers
Kan al 3 weken niet inloggen
Geweldig spel erg niet
Leuk spel. en goed bijgewerkt
het is leuk om te spelen, maar het voelt absoluut alsof het loont om te winnen, met de edelstenen
Fijn spel ... Moet nog wel groeien...
Rise of the Kings Strategie tqz
Liefde, liefde, hou van dit spel. Geweldig voor hulp bij het verstrijken van de tijd. Ik heb mensen van over de hele wereld ontmoet!!!! Ik zou echter willen dat je dingen als ijzer- en zilverbons in de VIP- of alliantiewinkels kon kopen en/of meer gratis zou krijgen. Ik heb duizenden voor graan en hout.
Geweldig spel zo leuk en geweldige niveauprogressie. Je hoeft je geen zorgen te maken dat je vast komt te zitten doordat je niet genoeg materiaal op tijd hebt, je verdient op zoveel verschillende manieren. Ook veel minigames
Was prima tot de laatste update. Na 3 dagen nog steeds niet in staat om het spel te updaten. Geen toegang tot het spel, dus ook niet in staat om schilden te vernieuwen. Ondersteuning kan niet eens de moeite nemen om e-mails te beantwoorden. Rondom vrij nutteloze outfit.
ライズオブキングス 頭脳系 hfp
Geweldig spel, versnelt tot weinig in geschenken
Zombie Tsunami Аркадни lqcf