Post by campnubcodemand on Mar 6, 2022 19:14:19 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Grow Empire: Rome ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Grow Empire: Rome IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodar oändligt guld ▞▞▞
▞▞▞ Grow Empire: Rome 2022 version ▞▞▞
Väldigt roligt att spela
Det är faktiskt trevligt...bra gameplay för ett arkadspel...men grafiken och specifikationerna kan förbättras. Och det kan också göras svårare
ladda ner de mest populära spelen för Android-enheter, du kan hitta tusentals bästa gratisappar och spel för Android- sidan 69. ... Grow Empire: Rome.
Roligt
Det är ett roligt spel och allt men det kan ibland dyka upp och säga titta på en video och få guld.
Många annonser
Spela det här spelet en hel dag... hade mitt Google-konto inloggat och allt. Var tvungen att installera om spelet eftersom jag återställde min enhet för testning. Men efter att ha loggat in på mitt Google-konto är alla mina framsteg för hela dagen borta. Det finns ingen laddningsknapp alls... vilket enormt slöseri med tid. Vem designar ett spel utan en spara & ladda-knapp. Jag känner mig så besviken.
Jämn prestanda, bra spel än så länge, låt oss se vart det tar vägen och sedan uppdaterar jag det senare tack.
Bra spel. Lätt att spela
Det här spelet är verkligen dåligt balanserat. Antingen förstör man fiender helt eller så blir man trampad och jag kan inte riktigt förstå varför. Equites är den överlägset mest kraftfulla enheten och eftersom de kostar lika mycket som resten kan du i princip alltid använda dem för maximal vinstgrad. Förmågorna tar så lång tid att ladda att striden är över av timr du kan använda dem och även om du gör det är de helt värdelösa eftersom de är så svaga. Dessutom är bågskytteminispelet så svårt att sikta att jag inte kan slå nivå 1.
Koval (Dhaval weds Komal)
Roligt och enkelt spel. Lätt att leka och mycket barnvänlig
Merge Design: Home Renovation Mõistatusmängud bzm
Skoj
Bra spel fast lite svårt efter 60
Bra än så länge. Får väl se om det kostar sen.
Vikings Game
Den behöver lite mer arbete
帝國興起:羅馬 Grow Empire: Rome 策略 kvx
Grow empire: Rome chắc chắn là game chiến thuật hay nhất hiện nay. ... Trong game chiến thuật hay cho Android này chũng ta sẽ có nhiều trải
mycket dålig tutral, kan inte ta reda på hur man skaffar nya trupper eftersom det aldrig var täckt av det, jag har klickat på allt, alla trupptyper är gråa och det finns ingen indikator på vad du behöver för att låsa upp någon av dem, eller till och med hur man gör mer av den ena trupptypen du börjar med, allt som allt väldigt dåligt designat spel.
Det är okej. Känns ganska balanserat tidigt spel.
Bra spel Tar lite lång tid att få nya trupper Annars väldigt kul spel
Jag kan se det här spelet bli gammalt väldigt snabbt.
Spelade i 15 minuter och jag är beroende, 10/10 skulle rekommendera, inte på plats för ett rts-spel men det klarar sig.
Stor betalvägg med cirka 75 % in i spelet. Även med Max ute trupper, blir nästan omöjligt
Det har variation och det är ett långvarigt spel som jag älskar
Som andra recensioner har nämnt är uppgraderingskurvan helt enkelt alldeles för brant. Bortsett från det köpte jag ett paket; som spelet hävdade skulle detta ta bort annonser. Det gjorde det inte. Det skulle vara bra om det nämns någonstans att nämnda paket endast delvis skulle ta bort annonserna, men det stod specifikt att köpa vilket paket som helst skulle ta bort annonser. Det betyder att alla annonser ska tas bort, enligt din egen formulering. En hög lön för att vinna spel, om du inte är beredd att spendera massor av pengar, är detta spel inte gjort för dig.
Helt och fullständigt fast på invasionskartan på 114 och 117. Alla enheter är maxade på uppgraderingar och kan fortfarande inte ens ta ner en enhet av fienderna. Detta har tagits upp i tidigare recensioner och utvecklaren sa att de skulle ta itu med det i uppdateringen långt efter uppdateringen, fortfarande samma concern. På grund av detta har minispelet fastnat eftersom man måste uppgradera 5 kolonier för att kunna spela och alla är maxade
Det är ett trevligt spel rent grafiskt, även om det tar evigheter - jag menar veckor eller till och med månader, att göra några anständiga framsteg. Saken är den att du behöver hundratals diamanter för att påskynda processen. Och de är extremt svåra att få från spelet, om du inte betalar med riktiga pengar. Sist men inte minst, bombarderas du ständigt med videoannonser, mycket oftare än något annat spel jag har provat - jag menar ungefär varenda minut eller så! Jag tror att jag ska avinstallera det snart eftersom jag är trött på alla dessa olägenheter.
Grow Empire: Rome Estratégia fzbv
Plzz uppdatera detta spel. Alla hjältar arrangerar inte på samma tid i vadet
Grow Empire: Rome Strateji Oyunları jmd
Det är ok. Det är inte mycket reklam!
Det här spelet är roligt, och jag gillade allt jag kan göra i det! Men efter att ha spelat en stund, precis som alla andra spel, blir jag uttråkad av det...
Grow empire: Rome chắc chắn là game chiến thuật hay nhất hiện nay. Ban đầu khi mới tham gia trò chơi bạn có nhiệm vụ phải phát triển hệ thống
Ladda ner Grow Empire: Rome 1.9.4 Svenska Android gratis
Grow Alchemists of Ore ... Grow Empire: Rome. Station Game Studio SRL. (4300). Grow Empires: Raise Knights, build Towns & Evolve.
Det här spelet är det bästa för mig. Men jag tycker att det borde vara 3D.
Inget dåligt spel, men när jag blev befordrad till att betygsätta spelet fick jag höra att jag skulle tjäna guld för det. Alltså, det är lite slarvigt. Så en stjärna bara för det. Annars är spelet för långsamt. Progressionen går verkligen långsamt. Annat än det, ett enkelt vågbaserat försvarsspel med inte för många annonser (även om det finns några)
ganska chill spel, även om det känns lite knutet till guldintaget, vilket är lite lågt jämfört med priserna, ändå kul.
En besvikelse; Jag kom till 47 lvl, ägnade evigheter åt att få tillräckligt med "guld" för att förbättra mina trupper och när jag gjorde det är fienden nu plötsligt mycket starkare nu kan jag inte vinna! Mycket dålig på den taktiska aspekten också bara repetitiva vågor, spelar ingen roll vilka trupper du använder, samma resultat. Okej antar jag om du inte letar efter ett riktigt strategispel. Lite tråkigt faktiskt.
Grow Empire: Rom - en strategi som erbjuder spelarna något riktigt nytt, till skillnad från allt som mobilplattformar har sett tidigare.
Bra spel behöver bara lite mer strategi
It is through the lens of Rome that we answer questions such as: How do empires grow? How are empires ruled? Do empires exploit their subjects or civilise
Jii
rekommenderar att spela men det blir svårt på slutet!.
Spelade det här spelet i några månader, i hopp om att slå alla nivåer, äntligen maxar jag alla uppgraderingar, alla trupper och kan fortfarande inte passera bottennivåer 110 och uppåt på räder och kan inte klara 100 och över på uppror (hårda, medelhöga nivåer) . Spendera 50 euro på diamanter, max alla hjältar, köpte gyllene kort, kan fortfarande inte avsluta spelet... Om dev gör det här spelet balanserat och möjligt att slutföra ändrar jag min kurs och recension för detta spel till 5 stjärnor, men för nu det är en skam på dem...
För lätt och väldigt linjärt spel.
Är ok som slö spel