Post by campnubcodemand on Mar 6, 2022 19:37:40 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Soap Cutting - Satisfying ASMR ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Soap Cutting - Satisfying ASMR IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ rajoittamaton kultahakkerointi ▞▞▞
▞▞▞ Soap Cutting - Satisfying ASMR 2022 version ▞▞▞
Liikaa mainoksia, myös joissain mainoksissa, joita näin tästä pelistä, tulee ääntä ja laitoin äänenvoimakkuutta lisää, mutta ei, en kuule sitä ☹️😔
Tbh, kaikkien mielestä ääni on tyydyttävä. Minä en. Se on ärsyttävämpää kuin MUSTALLA LAUTULLA KANNAT. Edelleen hyvä, mutta se on vain ääni.
Se oli erittäin hauskaa, toivon vain, ettei saippuan leikkaaminen olisi niin vaikeaa, mutta muuten se oli erittäin hauskaa
Vihaan tätä peliä en voi avata mysteerilahjaa 🎁 se on typerää Se ei ole tyydyttävää!!!!!!!!!!!!!
Ajatus siitä on kiva, tarvitsee vain vähän enemmän varianssia keiton ja muiden veistettävien esineiden kaivertamiseen.
Se on hyvä, mutta ongelmana on, että ne muuttavat vain väriä ja muotoa, eivät saippuan tyyppiä. Usko minua, olen ammattilainen saippuanleikkuri.
Olin ERITTÄIN pettynyt. Peli jatkoi häiriötä ja kesti noin 10 minuuttia leikata edes PUOLEKSIA, ja laitteessani on erittäin hyvä wifi. Enkä edes saanut veistä oikeaan kulmaan, se oli erittäin ärsyttävää. Ajattelin, että tämän pelin piti olla rentouttava. Se näytti PALJON paremmalta lisäyksessä. Poistin sen heti, koska se oli niin kauheaa. Reheckisesti sanottuna en suosittelisi kenellekään tätä. En yritä olla röyhkeä, mutta... Antaisin tälle pelille yhden tähden. (anteeksi)
Vaikka rakastan tätä peliä, minusta tuntuu, että se ei ansaitse 5 tähteä. Toivoin, että eri veitsi tai saippua antaisi erilaisen äänen, mutta ei, se on vain sama ääni kerta toisensa jälkeen ja siitä tulee hieman epätyydyttävä muutaman tason jälkeen. Toinen asia on itse saippua. Erittäin värikäs, kunnes leikkaat sen, ja sitten se on vain tavallinen väri, joka ei ole ulkopuolinen. Luulen, että kun olen juuri pelannut 50 lvs, aion poistaa sen.
Tämä "peli" on turhin ja järjettömin sovellus, jonka olen koskaan tehnyt huonon valinnan tai latauksen. Ei ole voittoa, ei häviämistä, joten taitoa ei ole, vain liikutat sormeasi hitaasti ylös ja alas näytöllä mainoksilla jokaisen turhan tason välillä.
Soap Cutting - Satisfying ASMR Simulator kvkp
Pidän tästä pelistä, koska sitä on mukava katsella, koska siinä ei ole ääntä, se on aivan kuin elektroniikkasi vain piippaa. Mutta pidän siitä. Suosittelen tätä ehdottomasti, jos rakastat ihmisten leikkaavan saippuaa!
Se alkaa hyvin, mutta toistuu hyvin nopeasti. Voit pelata peliä kokonaan ilman internetyhteyttä, mutta jäät ilman monia palkintoja, jotka avautuvat vain katsomalla mainoksia. Ilmeisesti tällä sovelluksella on sovelluksen sisäisiä ostoksia, mutta en nähnyt niitä pelatessani, joten en tiedä ovatko ne huonoja vai eivät.
Äärimmäisen upea ja sileä ja tyydyttävä! Tietokoneeni ei häiritse tässä pelissä vain puhelimessa, se häiritsee tai tietokoneessa olen kannettavalla! Tässä pelissä ei ole ongelmia!
Joten vol on myös erittäin kova, mutta kun haluan puhdistaa yläosan, koska en näe sitä kovin hyvin ja myös eläimet ovat hieman kammottavia, mutta saippuat ovat melko siistejä, mutta mielestäni se saa 2 tähteä, jos olen oikein
Mahtava peli. 😊 😉 ☺️ ❤️ ❤️ 👍👍👍🤩
Tämä on erittäin tyydyttävä peli, rakastan sitä, mutta siinä on yksi ongelma numero yksi, se itse asiassa häiritsee hieman
Olen pelannut ja asentanut mutipuleita, mutta sopimatonta sisältöä tuli jatkuvasti vastaan plz fix -tabletti kaatui veitseen, jota on vaikea siirtää TÄMÄ PELI SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!! Lieeeeeees kuvat saippuasta näyttävät kelalta, mutta ei, ne eivät ole ahgggggggggg tämä peli SUKKAA EI ASENNA
Mielestäni tämä on mahtava peli, mutta mielestäni sinun pitäisi myös sekoittaa sitä hieman. Kuten: Rakenna tavaraa löytämästäsi sruffista ja liity peliin. Antaisin sille 3. Anteeksi, mutta muuta sitä hieman, niin saat luultavasti lisää ihmisiä.
Tiedän, että tämä peli saattaa olla melko uusi, mutta toistaiseksi se on melkoista roskaa, ei muuta kuin kuori kuutioitua saippuaa, ei mitään muuta, ei ole paljon veitsiä tai mitään mitä odottaa. Pohjimmiltaan 5 minuutin jälkeen kyllästyin. Mielestäni loistava lisäys tähän peliin olisi lisätä tarkoitukseen yksi idea voisi olla galleria kaikista esineistä, jotka saat, kun saippuaa kuoritaan. Tarkoitusta ei todellakaan ole ja se todella tyydytti minut vain ensimmäisen peliminuutin aikana.
Ihan ok peli. Mainoksia on paljon... ja leikkauksella voit leikata vain tietyllä tavalla. Ei paljon vapautta tässä pelissä. Se leikataan myös kuutioiksi, joten se ei ole kovin tyydyttävää.
Erittäin hyvä peli, mutta en pidä jatkuvasti tulevista lisäyksistä.
Tämä peli näytti hämmästyttävältä, mutta valitettavasti olin väärässä. Peli oli viivästynyt ja näytti rumalta, mikä teki pelistä nautinnollisen pelaamisen. Kaiken kaikkiaan en suosittele tämän pelin pelaamista.
Ok niin, on niin monia syitä EI ladata tätä peliä.. 1. Ei ääniä (arvelen viiveen takia) 2. Lataus kestää kauan.. kuin luultavasti 5 minuuttia odotin! 3. LAG Herra kestää niin kauan nähdä saippualeikkaus, sitten se palaa ylös näyttäen vain suikaleleikkauksen! 4. Saippuan leikkaaminen ja muotoileminen kestää kauan, mieluummin kokeilen sitä tosielämässä... tottakai. 5. Mainokset! Ei yritä olla töykeä, mutta 1 tähti! Kehittäjät vievät enemmän aikaa! Tiedän, että "tarvitset" minun, mutta laita lisäyksiä. KAUHEA!
Olisi antanut tälle arvosanan 5, mutta NIIN. MONTA. ADS. En pidä sitä enää hauskana. Sinun täytyy päästä eroon kaikista lisäyksistä PLEASE.
Rakastan tätä peliä niin tyytyväinen, mutta siinä on yksi ongelma ja yksi ongelma on, että sen lataaminen kesti niin kauan! En myöskään suosittelisi sitä alle 7-vuotiaille lapsille, koska lapset voivat yrittää leikata saippuaa ja leikata itsensä!
Tämä peli on hyvä, mutta vihaan kuinka mainos on niin helppoa, mutta peli ei ole niin sujuvaa ja mainokset ovat aina tasoisia
Se ei ole niin hyvä, että se ei anna minun saada lahjoja ja se ei anna minun tehdä omaa saippuani, se tuhlasi rahani pelissä
Block Puzzle پزل fjk
Peli on erittäin viivästynyt, enkä voi leikata saippuaa viiveen takia!
Tämä peli on todella helppo pelata ja saada pisteitä puhelinsovellukselleni, mutta se viivästyy PALJON!! Korjaa 5 TÄHTEN!
Jokaisessa leikkaamassasi saippuassa on liian paljon mainoksia. Jos olet mainosten ystävä, suosittelen tätä sinulle, koska siinä on liikaa mainoksia ja jos et halua mainoksia, sinun ei pidä ladata tätä. tulen myös vihaiseksi
Mainos, joka esitetään pelattavana, vie minut vain sovelluskauppaan, kun napsautan sitä, joten ja mainoksen pitäisi olla pelin esitys, joten mainoksen perusteella peli vie sinut vain tänne, joten se on perseestä.
Rakastan tätä peliä, erittäin tyydyttävä, ja äänet ovat juuri oikeat! Saippuan alla on upeita eläinyllätyksiä, mikä tekee pelaamisesta siistimpää, eikä mainoksia ole hullun paljon! Suosittelen tätä peliä enemmän kuin muita "tyydyttäviä" pelejä.
Niin paljon hulluja mainoksia... Suuri tyytyväisyys, jos pääset yli mainoksen joka tasolla.
Ei mahdollisuutta päästä eroon mainoksista. Erittäin turhauttavaa ja vie täysin pois "voisi olla rentouttava" kokemus. Ikävä.
Aivan liikaa mainoksia. Jäähdytä sitä mainoksilla.
Sisarpuoleni latasi tämän pelin tablet-tietokoneelleni, joten aloin pelaamaan ja siitä on kulunut noin 2 vuotta ja pelaan edelleen tätä peliä täydellinen ääni ja on todella tyydyttävää, kun leikattu osa muuttuu pieniksi lohkoiksi tämä on yksi parhaat pelit joita olen koskaan pelannut ja haluan kiittää pelin luojaa todella rauhoittavan pelin tekemisestä😊✌
Peli on hyvä peli lukuun ottamatta sitä tosiasiaa, että voiton jälkeen se alkaa huijata sinua kolikoistasi, koska se ei anna sinun tuplata kolikoitasi. Edellä mainittu on asia, jonka tekijä saattaa haluta korjata.
Sabun Kesme Simülasyon phzc
Tasolla 94 saippuan sisällä olevaa esinettä on käännettävä. Ja nyt se on täysin tylsää, koska minulla on kaikki työkalut.
Jos et tiedä mitä mainokset muuttuvat inernetiksi. Osta muuten kuin se on hieno peli. Suosittelen pelaamaan tätä peliä, se on erittäin rauhoittavaa. Rakastan ei kaikkia keitot eivät ole samoja.
Kun olisin tehnyt yhden leikkauksen, saisin mainoksen! Paljon mainoksia!